Anunțuri online
Site-uri recomandate
Doar americanii ii mai bat pe romani la cautarea promotiilor de Black Friday
Desi Black Friday a debutat in Romania abia in 2011, tara noastra a ajuns rapid in top si, in prezent, este pe locul doi dupa Statele Unite ale Americii in ceea ce priveste popularitatea cautarilor online raportat la numarul total al locuitorilor tarii, conform datelor Google Trends. Agentia de marketing online Today's explica ce ar trebui sa face un magazin online pentru a iesi mai bine in evidenta in perioada campaniilor de reduceri masive.
Retailerii din Romania, in ultimii doi ani, au devansat data si deruleaza campaniile de Black Friday la finalul penultimei saptamani din noiembrie. In SUA, acest eveniment inca se desfasoara in ultima vineri din luna noiembrie, dupa Ziua Recunostintei. Exista insa diverse campanii care folosesc conceptul de Black Friday inca din octombrie sau de-a lungul anului, iar de aici reiese interesul crescut in Romania pentru acest eveniment, mai arata reprezentantii agentiei de marketing.
In luna noiembrie, in 2012, unu din patru romani din mediul urban sustinea ca este interesat de ofertele de Black Friday, iar aceasta era abia a doua editie a evenimentului. Anul urmator, utilizatorii au cumparat, pentru prima data, mai mult din online decat din offline in perioada Black Friday. In 2014, cinci milioane de romani au facut cumparaturi de Black Friday in valoare de peste 67 de milioane de euro. Acum, trei ani mai tarziu, potrivit unui studiu realizat de eMAG, 6,7 milioane de romani intentioneaza sa cumpere de Black Friday.
Retailerii din Romania, in ultimii doi ani, au devansat data si deruleaza campaniile de Black Friday la finalul penultimei saptamani din noiembrie. In SUA, acest eveniment inca se desfasoara in ultima vineri din luna noiembrie, dupa Ziua Recunostintei. Exista insa diverse campanii care folosesc conceptul de Black Friday inca din octombrie sau de-a lungul anului, iar de aici reiese interesul crescut in Romania pentru acest eveniment, mai arata reprezentantii agentiei de marketing.
In luna noiembrie, in 2012, unu din patru romani din mediul urban sustinea ca este interesat de ofertele de Black Friday, iar aceasta era abia a doua editie a evenimentului. Anul urmator, utilizatorii au cumparat, pentru prima data, mai mult din online decat din offline in perioada Black Friday. In 2014, cinci milioane de romani au facut cumparaturi de Black Friday in valoare de peste 67 de milioane de euro. Acum, trei ani mai tarziu, potrivit unui studiu realizat de eMAG, 6,7 milioane de romani intentioneaza sa cumpere de Black Friday.
Data adăugării: 2016-09-22 22:11:48
Adăugat de: Viorel Victor 0745362154